Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer boeken voor maart 2009 (e.d.)??

  • SonjaT

    We willen in maart 2009 naar de Cook-eilanden en de laatste week nog verblijven in Frans Polynesie (volgens mij net zo paradijselijk, maar een stuk duurder).

    We waren al met een offerte bezig, maar die organisatie biedt geen pakketreizen aan. We zouden ook nu de tickets al moeten betalen (2200 euro p.p.).

    Wanneer kun je nog redelijk veilig deze reis boeken voordat alles al vol is ??

    Wat is verstandiger: pakketreis of zelf de reis bepalen ??

    De pakketreis is bij Pacific Island Travel. Zijn die erg duur in vergelijking ?

    Ons plan is een stopover van 2 dagen in LA, dan een week Rarotonga en een week Aitutaki en de laatste week Bora Bora of Moorea.

  • rene

    Hé Sonja,

    Je moet de vluchten alleen boeken en zelf accomodatie gaan zoeken, dat is n.l het voordeligst.

    Ik weet ook niet of je van hotels houd of van guesthouses,Op Bora bora ga je falliet als je een hotel boekt ik zou een guesthouse uitzoeken op het Maitra point.

    Je moet zeker naar Moorea gaan is veel mooier nog dan Bora, de mensen zijn vriendelijker,op moorea kan je redelijk goedkoop zitten bij camping nelson(deze heeft ook bungalows) € 35 per nacht.

    Heb je nog meer links nodig van accomodatie's dan hoor ik het wel

  • Petra S.

    Hoi Sonja,

    Zeker zelf boeken!! Cook eilanders zijn heel relaxed en er zijn zoveel prachtige plekken!

    Op onze site kun je onze ervaringen lezen. In Januari zaten we op de Cook Eilanden.

    groetjes,

    Petra

    http://www.alltelemarketing.nl/wereldreis