Mijn naam is Selma, ik heb een praktijk in Deventer waarin ik cursussen, workshops en consulten geef. Uitsluitend op locatie geef ik baby, peuter en kleuter fluistersessies. Nu gaan we reizen de komende periode en zal ik ook op locatie in NZ, de Cook islands en Bali sessies gaan geven van nov 2009 tot maart 2010. Mocht je hier belangstelling voor hebben, dan kun je me bellen op onderstaand nummer.

Door trainingen en cursussen op het gebied van spiritualiteit, edelsteentherapie en het geven van readings heb ik mijn paranormale gaven steeds verder ontwikkeld. Ik heb een enorme passie voor kinderen, baby's en zwangeren en vol liefde werk ik dan ook als babyfluisteraar en zet hierbij mijn paranormale gaven in.

Mijn werk als (kraam)verpleegkundige heeft mij een goede en stevige medische achtergrond gegeven met een behoorlijke dosis mensenkennis! Deze kennis en ervaring gebruik ik dagelijks.

Het afgelopen jaar heb ik veel volwassenen, zwangere vrouwen, gezinnen, kinderen en baby's mogen helpen en begeleiden in hun eigen unieke proces. Ik leer en groei nog elke dag van alle mooie ervaringen en processen.

Labane is de naam van mijn praktijk en betekent: Godin van Moeder Aarde.

Babyfluisteren:

Huilt je kind veel?

Heeft je kind driftbuien?

Weigert je kind te eten?

Slaapt je kind slecht?

Vraagt je kind veel aandacht?

Wat zou jouw kind je willen zeggen?

Door ervaring, training, levenswijsheid en mijn paranormale gaven ben ik in staat telepathisch met jouw (ongeboren)kind te communiceren. Je zou het kunnen uitleggen als het lezen van gedachten. Baby's en kinderen weten wat ze willen, om dit te kunnen verstaan is het nodig je open te stellen en te vertrouwen op je kind en jezelf. Zo krijgt je kind de ruimte, liefde en veiligheid om contact te kunnen maken.

Het kind voelt zich na een fluistersessie vaak blijer, ontspannen en veiliger. Dit is echter alleen haalbaar als de ouders mijn tips en adviezen opvolgen en het kind serieus nemen. Het kind verteld mij wat nodig en belangrijk is. Als dat wordt opgepakt gaan er nieuwe deuren open.

Voor het babyfluisteren werk ik uitsluitend op locatie.

Ik wens je een warme en liefdevolle dag toe!

Selma

Contactgevens:

Selma Weideman

www.labane.nl / www.selmaweideman.nl

06-52696014

labane@home.nl