Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

strandvakantie

  • Steson

    Hallo,

    We willen heel graag weer verrast worden door de schoonheid van een eiland. Na 11 jaar Caribbean zijn we toe aan iets anders.

    Maar wat wij willen kan ik dus niet zo goed vinden….

    We willen heel graag naar de Pacific, maar er zijn alleen maar pakketreizen. Nu willen we niet maar 3 of 4 nachten in een hotel, maar een week en dan daarna naar een ander eiland. 2 of 3 eilanden in een vakantie. En wij hebben geen behoefte aan een huurauto.

    Wat voor ons heel goed te boeken is voor de Caribbean, lukt mij dus niet voor bijv. Cook-eilanden of Fiji, het liefst Bora Bora.

    Is het wel mogelijk om alleen een strandvakantie te boeken?? Of is dit alleen weggelegd voor de inwoners van Oceanie?? Is het normaal om bijv. 2 weken in een resort te verblijven?

    Waar moet ik zoeken !!??

  • Ing2

    Dat moet wel lukken hoor.

    www.pacificislandtravel.nl

    www.puurnieuwzeeland.nl

    Dit zijn beide reisbureaus die flexibel iets voor je moeten kunnen regelen.

    En zo zijn er vast nog wel meer.

  • Ray

    Hallo,

    Waarom gaan jullie niet lekker eilandhoppen in Frans Polynesie dat hebben wij ook gedaan, tijdens onze huwelijksreis. Dit was ons programma 1,5 dag LA (wij zijn gelijk na ons huwelijksfeest vertrokken) 3 dagen Tahiti, 5 dagen Moorea, 4 dagen Bora Bora. Er zijn daar schitterende eilanden maar waar jullie ook naar toe gaan zorg ervoor dat jullie altijd op Bora Bora eindigen, want dat is geweldig. Zeker als je op de andere eilanden zit en je praat met de andere toeristen, dan heeft iedereen het over Bora Bora. In november en december gaan we naar NZ en de Cook eilanden, dat lijkt ons ook heel geweldig.

    Wij hebben het gewoon bij ons reisburo Thomas Cook geboekt, als er goede mensen werken dan is het geen probleem.

  • rene

    Hoi hoi,

    Het voordeligst om naar de cook islands te gaan is om een vlucht te boeken naar Auckland deze gaan vaak via hongkong deze kan je het beste boeken via www.tickettracker.nl(€1200,- p.p incl tax) daarna boek je een vervolg vlucht van auckland naar rarotonga met www.pacificblue.com( € 285,- p.p incl tax).

    In frans polnesie zat ik vorig jaar een dikke maand mhele maal top maar vele malen duurder dan de cook.Ik vond persoonlijk bora bora het minst van alle andere eilanden zoals moore,maupitie,huahine.Zorg ook dat je een borbora vliegpas koopt via de site van www.borbora.com.

    Ik heb nog wel een aantal links voor accomodatie's, zoek eerst uit waar je naar toe wilt.

    Veel succes,

    Rene

  • Farentino

    Hey allemaal , we willen met ze 2 naar deze eilanden om daar te gaan kijken of het echt zo mooi is zoals op de plaatjes of video´s Maar mijn vraag is was het waard wat jullie allemaal hebben betaald voor de vakantie ,. ?

    En bedankt voor de tips

    Groet Farentino

  • Steson

    Ik heb inmiddels een reis naar de Pacific geboekt via www.paci.nl

    Dit is Pacific Island Travel.

    We gaan over 2 weken naar Samoa en Fiji. De reis is 30 dagen met heen en terug een overnachting in LA.

    Voor de gemiddelde prijzen moet je op de site kijken. Wij hebben de Bounty-reis premium.

    Succes !!